close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקיון דירה חדשה לפני כניסה

מערכת שורשח אייר, תשעו16/05/2016

כאשר מדובר בניקיון דירה חדשה, תמיד עדיף לפנות לחברת ניקיון מקצועית וטובה שתעשה את העבודה באופן מושלם

תגיות:

אצל רבים מאתנו, עבודות ניקיון אינם בראש רשימת התחביבים. אך ההכרח לא יגונה, ואנו עושים זאת בחשק או שלא. אך ברור שמהתוצאות כולם נהנים בסופו של דבר. אין כמו דירה נקייה ונוצצת המדיפה ניחוח נעים ורענן של חומרי ניקוי.

כאשר מדובר בניקיון דירה חדשה, זהו נושא אחר לגמרי. כאן תמיד עדיף לפנות לחברת ניקיון מקצועית וטובה שתעשה את העבודה באופן מושלם.

למה כדאי לבצע את העבודה על ידי חברת הניקיון?

כאשר מדובר בדירה חדשה לאחר שיפוץ או בנייה - נדרש ניקיון דירה יסודי, לפני שאתם מכניסים את הריהוט ואת כל החפצים, זה הזמן לגרד כל לכלוך שנותר מהבניה ואף למרוח פוליש שתיהנו ממנו לאורך זמן. אלו דברים שחברת ניקיון טובה ואמינה תעשה את זה הרבה יותר טוב ממכם. שווה להשקיע עוד קצת כסף עבור ניקיון דירה כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. הדירה הכי יפה והכי מרווחת שהשקעתם בה את מיטב כספכם, לא תהנה אתכם כאשר הניקיון בה לא יהיה מושלם.

בנוסף, לחברת ניקיון יש את כל הכלים המתאימים ואת המכשור המיוחד לצורך ביצוע ניקיון יסודי, כמו כן הם מקצוענים במיוחד בתחום עבודות פוליש לדירות חדשות, שעל זה ממש לא כדאי לוותר לפני שהדירה מתמלאת בחפצים ורהיטים.

כמו כן יש לה גם את הניסיון הדרוש לעבודות ספציפיות מעין אלו, כל זה בשילוב עם מיומנות מקצועית, תיתן לכם את התוצאות הטובות ביותר. ישנם אנשים רבים שחשבו שזה לא כל כך מסובך לנקות דירה חדשה וריקה, אך לאחר שהתחילו לקרצף בכלים הביתיים שברשותם, הודו שזה לא כל כך פשוט ורק אז הזעיקו את אנשי המקצוע.

איך תבחרו את חברת הניקיון?

כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון שתכין לכם את הדירה החדשה לפני כניסה אליה, חשוב שתבדקו כמה דברים בטרם תסכמו עם אחת מהן.

  1. בקשו המלצות מלקוחות שנהנו וממשיכים ליהנות מתוצאות העבודה של חברת הניקיון.
  2. בררו האם הם עמדו בזמנים וביצעו את העבודה במועד.
  3. בררו שהחברה מבוטחת ומבטחת את עובדיה, זאת כדי שלא תסתבכו עם מתן פיצויים לעובד שנחבל במהלך העבודה.
  4. פרטו מה אתם מצפים לקבל בחבילת הניקיון על מנת למנוע טעויות שנובעות מחוסר תיאום.

לאחר שביררתם והגעתם לחברת הניקיון אותה אתם רוצים להזמין לניקוי והכנת הדירה, אל תשאירו אותם לעבוד לבד. כדאי מאוד להראות נוכחות בשטח כדי למנוע זיופים ופספוסים. אמנם חברה אמינה וטובה תשתדל לתת לך את המיטב גם אם לא תעקוב אחרי העובדים. אך בניקיון של הבית שלך אתה יודע הכי טוב מה אתה רוצה ומה הציפיות שלך. לכן אל תוותר על הצצה קלה מידי פעם. מילה טובה לעובדים לא תזיק כלל, היא אף תרומם את המוטיבציה והרצון להשקיע בך יותר!

לביצוע ניקיון בדירה החדשה שלכם פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה